Adventi akció! Használd az AD15 kuponkódot az azonnali 15% kedvezményért. Az akció hétfő éjfélig tart!
X
Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.További információ »Rendben
06 70 539 1309
H-P., 8-16 óráig
Ingyenes szállítás
30 000 Ft-tól

Utánvét: 1 790 Ft
Kártya/utalás: 1 490 Ft

GYIK- GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

Mivel minden termékünk raktáron van, a rendelés leadásától számítva 1-3 munkanap a szállítási idő.

Általában a délig beérkezett rendeléseket már másnapra tudjuk küldeni.

2. Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, van lehetőség személyes átvételre is (ingyenes). A megrendelésedet hétfőtől- péntekig 8.30-tól 17.00 óráig átveheted Kunszentmárton, Hunyadi u. 8 szám alatt

3. Nem lett jó a ruha, tudok cserélni?

Igen, természetesen ki tudjuk cserélni a terméket. Erre az átvételtől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésre.

Ide kattintva minden információt megtalálsz <<<<<<

4. Visszaküldhetem a termék(ek)et?

Igen, minden termékünkre 14(naptári) napos visszavásárlási garanciát vállalunk.

Ide kattintva minden információt megtalálsz <<<<<<

5. Mennyibe kerül a szállítás?

Előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel 1490 Ft, utánvéttel 1790 Ft.

Ingyenes szállítást is biztosítunk 30000 Ft feletti vásárlás esetén.

Termékcsere 1990 Ft.

6. Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?

Az utánvétes rendeléseket 3 munkanapig tudjuk tartani. Ha ez így megfelel neked, akkor a megjegyzés rovatba írd bele, hogy melyik napra kéred a szállítást. 

Ennél későbbi időpontra történő kiszállítást csak előre utalás esetén tudunk biztosítani. 

7. Nem tudom a megadott időpontban átvenni a csomagom, mi a teendőm?

A kiszállítás napján kapott SMS- ben megtalálod a futár telefonszámát, vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess vele egy új időpontot.

8. Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?

Amennyiben nem veszed át a rendelésed, a továbbiakban nem fogunk utánvétes rendelést küldeni Neked!  Kizárólag, csak bankártyás fizetés és előre utalás esetén fogjuk feladni a csomagod.

9. Nem tudok méretet választani, mit csináljak?

Termékeink nagy része méret nélküli, ezért nem kell méretet választani. A képek alatt minden esetben található egy mérettáblázat, ezt mindenképpen ellenőrizd le, mielőtt megrendeled a ruhát. Az első szám a ruha kiterített állapotában mért mérete, a második szám pedig az enyhén nyújtott állapotban mért méret.

10. Szeretnék még másik terméket is, de már elküldtem a rendelést, mit tehetek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot munkaidőben a 06-70-539-13-09- es telefonszámon vagy írj e- mailt az info@divatshoppp.hu e-mail címre és ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak a csomagot, akkor bele tudjuk tenni a rendelésedbe a választott terméket.

11. Nem kaptam visszaigazoló e- mailt, mi lehet a gond?

Előfordulhat, hogy véletlenül elírtad az e- mail címed és ezért nem érkezhetett meg a visszaigazolás, de az is lehet, hogy nem érkezett meg hozzánk a rendelésed. Ha nem kaptál visszaigazolást, akkor vedd fel velünk minél gyorsabban a kapcsolatot, hogy meg tudjuk nézni, hogy mi lehet a probléma és tudjunk segíteni.

12. Meggondoltam magam, szeretném töröltetni a rendelést. Mit tehetek?

Kérünk, hogy időben jelezd ezt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy tudjuk törölni a rendelésed. (11-12 óráig) Ha már a futárszolgálatnál van a csomagod, sajnos már nem tudjuk törölni. Ebben az esetben vedd át a csomagot és küldd vissza hozzánk (mellékelve egy bankszámlaszámot), ahová visszautalhatjuk a rendelés összegét.

13.  Hibás terméket kaptam, mit tehetek?

Tájékoztatunk, hogy minden egyes ruhát átnézünk kiküldés előtt, amiről videó felvétel készül. Ennek ellenére természetesen előfordulhat, hogy valamilyen hiba elkerüli a figyelmünket.

Ha úgy látod, hogy hibás terméket kaptál, minél hamarabb keress bennünket elérhetőségünk egyikén. (Telefon, e-mail vagy messeger.)

Minden esetben képet kérünk a hibáról! Amikor megérkezik a fénykép, akkor visszanézük a csomagolásról történt felvételt és rövid határidőn belül válaszolunk.  Ha valóban hibás terméket küldtük volna, biztosíthatunk, hogy számodra a legkedvezőbb megoldást kínáljuk Neked.

14. A mai napon megkaptam a számlát, viszont a rendelésem még meg sem érkezett és egyébként is én utánvéttel adtam le a rendelésem!

Miért van ez?

Kedves megrendelőnk! 

Az elektronikus számlát már azon a napon kiállítjuk és kiküldjük Önnek, amikor a csomagját átadjuk a futárszolgálatnak. Ha Ön utánvéttel rendelt, természetesen fizetni csak a csomag kiszállításakor, átvételénél kell.

 15. A futárszolgálattal kapcsolatban:

Szerződött partnerei vagyunk a GLS futárszolgálatnak. A GLS saját időbeosztás alapján dolgozik, amibe nekünk beleszólásunk sajnos nincs!

A különböző megjegyzéseket (például, hogy délutáni szállítást kérek, stb.) természetesen mi fel fogjuk tűntetni a megjegyzésben a csomagcímkén, de nem biztos, hogy ezt a GLS figyelembe fogja venni, ezért az a legjobb, ha szállítás reggelén kapott sms-ben lévő telefonszámot felhívja és jelzi a kérését a futárnak. Minden bizonnyal figyelembe veszi kérését és meg is próbálja teljesíteni.

16. Válaszaink az üzenetekre: Mindenkinek válaszolunk az általunk megadott elérhertőségeken (messenger, e-mail, stb) feltett kérdésekre és üzenetekre, de ezt csak kizárólag hétköznap tesszük, mivel a hétvégét mi is a családdal töltjük és egy kicsit nekünk is pihennünk kell! Megértéseteket köszönjük!

17. Hűségprogram: A regisztrált felhasználók hűségpontokat gyűjthetnek és ezeket a pontokat későbbi vásárláskor beválthatják. 1 gyűjtött pont 1 Ft-ot ér. A gyűjtött pontok kerekítve vannak, tehát nincs például fél pont. A szállítási díjak után nem jár pont és a szállítási díjhoz nem használható fel gyűjtött pont. A gyűjtött pontok kuponként használhatóak fel, így egyszerre más kuponnal nem kombinálható a pontok levásárlása. A vásárló az adott termék után járó hűségpontot a termék adatlapon tekintheti meg. A vásárláskor felhasználni kívánt pontok számát a vásárló szabadon megadhatja (nem kötelező az összes pontot felhasználnia). A rendelkezésre álló hűségpontokról a vásárló a belépést, bejelentkezést követően, a bejelentkezés doboz Hűségprogram menüpontjában tájékozódhat. (Lábléc)

18. GLS csomagpont, Csomagutomata: Utalás, bankkártyás fizetés. 

Kedves megrendelőnk! Csomagpontra való rendelés esetén kérjük, hogy körültekintően járjon el a kiválasztott csomagpont címének kiválasztásánál. A hibásan kiválasztott, megadott csomagpontért webáruházunkat semmilyen anyagi felelőség nem terheli. A visszaigazoló e-mailben minden esetben ellenőrizze le, hogy valóban oda szeretné kérni a csomagot, amit a rendelésében kiválasztott. A csomagpontról sajnos nem lehetséges az átirányítás semmilyen másik címre. A tévesen megadott címek esetében a GLS hozzánk fogja visszahozni a megrendelését. Abban az esetben, ha már nem kérné az előre kifizetett rendelését, akkor a visszaszállítás költséget (1490 Ft) levonjuk a visszautalás árából. Újbóli küldés esetén Önnek 1490 Ft-ot el kell utalnia a számlánkra. Megértésüket köszönjük.

GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti Önt, amikor megérkezett a csomag a kiválasztott GLS CsomagPontba. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheti át a kapott csomagszámmal.

A GLS csomagautomatába feladott csomagot 1 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben választott automatába. Ezzel a szállítási lehetőséggel rendelését az Ön által választott GLS csomagautomatába szállítjuk, így Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné rendelését átvenni. Rendelését a csomag megérkezéséről szóló érkezését követően, az érintett bevásárlóközpont nyitva tartási idejében van lehetősége átvenni az automatából! A saját tároló nyitásához nincs másra szüksége, csak a megrendelés után kapott egyedi SMS nyitókódra. A GLS automatába érkezett csomag átvételére legfeljebb 3 nap áll rendelkezésre!

19. Harisnyák: Harisnyát kizárólag ki nem bontott csomagolásban van lehetősége visszaküldeni, illetve cserélni mivel ez higéniai termék! így biztosítva azt, hogy Önnek sem küldhessünk ki olyat, melyet más már felpróbált. A kibontott állapotban visszaküldött harisnyákat sem cserélni, sem annak árát visszautalni nem tudjuk!  A termék továbbra is az Ön tulajdonát képezi, amit webáruházunk címén átvehet, vagy következő rendelésébe (kérjük, hogy jelezze, hogy tegyük bele a csomagba) beletesszünk és ezáltal visszakerül Önhöz. 

 

Webáruház értékelés

www.divatshoppp.hu

4.9

Nagyon szeretem ezt a webáruházat ☺️. Sokféle stílus és méret megtalálható, egyediek, különlegesek is. Csomószor előfordult már az is, hogy másik ...

Kiss Réka
Tompa

Nagyon korrekt megbízható áruház! A mérethiba miatt visszaküldött ruhák ára a postázás másnapján a számlámon volt. Termékeik nagyon jó minőségűek. ...

Mariann
Dunaújváros

Nagyon szépek a tunikák ( mintás laza III, Elza csillámos L-XL)de sajnos az ujjak nagyon szűkek .

Zentnerné Margit
Nagykőrös

Szuper a fazonnal,az anyaga.

Pintér Lászlóné
Marcaltő

Jo

Orsós Éva
Nemesded

Ma megkaptam a rendelt ruhákat, előre fizetés után volt fentartásom másik cég után de ők hitelesek és becsületesek ebben is akár az ígért rövid hat...

Pacsai Józsefné
Pusztakovácsi

nagyon szépek a termékek

Zimmermann Piroska /J-Technik Kft/
Monor

Fantasztikus Luxury szettet kaptam,színben,nagyságban pontosan megfelel.Köszönöm!

Kuti Anita
Dombóvár

Nagyon szépek és jók a ruhák.Köszönöm

Mária
Mezőkövesd

Kiváló minőség gyors szállítás

Faludi Attila
Eger

Nagyon tetszenek a ruhak

Balogh Judit
Szomnathel,

Nagyon jó termékek, gyors szállítás!

Mészáros Katalin
Budapest
Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.
VÁRJ!
Vásárolj most olcsóbban a következő kuponnal:
AD15
Vásárolok tovább
Popup