Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben

 

Utoljára megtekintett
Még nem tekintett meg egy terméket sem.
Hírlevél feliratkozás
NE MARADJ LE A LEGÚJABB RUHÁKRÓL ÉS AZ AKCIÓKRÓL SEM! ÍRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Vezetéknév: 
Keresztnév: 
E-mail: 

Feliratkozás

Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Elérhetőségek
Név:divatshoppp.hu  
E-mail: info@divatshoppp.hu
Tel:+36705391309 (Hétfőtől- péntekig 8- 16-ig)
Cím:5440, Kunszentmárton
Hunyadi Utca 8.
Kereső
Kifejezés: 

Keresés

Hasznos oldalak

GYIK- GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

Mivel minden termékünk raktáron van, a rendelés leadásától számítva 1-3 munkanap a szállítási idő.

Általában a délig beérkezett rendeléseket már másnapra tudjuk küldeni.

2. Van lehetőség személyes átvételre?

Sajnos nincs, csak online vásárlásra van lehetőség.

3. Nem lett jó a ruha, tudok cserélni?

Igen, természetesen ki tudjuk cserélni a terméket. Erre az átvételtől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésre.

Ide kattintva minden információt megtalálsz <<<<<<

4. Visszaküldhetem a termék(ek)et?

Igen, minden termékünkre 14(naptári) napos visszavásárlási garanciát vállalunk.

Ide kattintva minden információt megtalálsz <<<<<<

5. Mennyibe kerül a szállítás?

Előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel 990 Ft, utánvéttel 1190 Ft.

Ingyenes szállítást is biztosítunk 15000 Ft feletti vásárlás esetén.

6. Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?

Az utánvétes rendeléseket 3 munkanapig tudjuk tartani. Ha ez így megfelel neked, akkor a megjegyzés rovatba írd bele, hogy melyik napra kéred a szállítást. 

Ennél későbbi időpontra történő kiszállítást csak előre utalás esetén tudunk biztosítani. 

7. Nem tudom a megadott időpontban átvenni a csomagom, mi a teendőm?

A kiszállítás napján kapott SMS- ben megtalálod a futár telefonszámát, vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess vele egy új időpontot.

8. Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?

Amennyiben nem veszed át a rendelésed, a továbbiakban nem tudunk újabb utánvétes rendelést küldeni Neked, csak előre utalás esetén tudjuk küldeni a csomagot.

9. Nem tudok méretet választani, mit csináljak?

Termékeink nagy része méret nélküli, ezért nem kell méretet választani. A képek alatt minden esetben található egy mérettáblázat, ezt mindenképpen ellenőrizd le, mielőtt megrendeled a ruhát. Az első szám a ruha kiterített állapotában mért mérete, a második szám pedig az enyhén nyújtott állapotban mért méret.

10. Szeretnék még másik terméket is, de már elküldtem a rendelést, mit tehetek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot munkaidőben a 06-70-539-13-09- es telefonszámon vagy írj e- mailt az info@divatshoppp.hu e-mail címre és ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak a csomagot, akkor bele tudjuk tenni a rendelésedbe a választott terméket.

11. Nem kaptam visszaigazoló e- mailt, mi lehet a gond?

Előfordulhat, hogy véletlenül elírtad az e- mail címed és ezért nem érkezhetett meg a visszaigazolás, de az is lehet, hogy nem érkezett meg hozzánk a rendelésed. Ha nem kaptál visszaigazolást, akkor vedd fel velünk minél gyorsabban a kapcsolatot, hogy meg tudjuk nézni, hogy mi lehet a probléma és tudjunk segíteni.

12. Meggondoltam magam, szeretném töröltetni a rendelést. Mit tehetek?

Kérünk, hogy időben jelezd ezt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy tudjuk törölni a rendelésed. Ha már a futárszolgálatnál van a csomagod, sajnos már nem tudjuk törölni. Ebben az esetben vedd át a csomagot és küldd vissza hozzánk (mellékelve egy bankszámlaszámot), ahová visszautalhatjuk a rendelés összegét.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.