GYIK- GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
Mivel minden termékünk raktáron van, a rendelés leadásától számítva 1-3 munkanap a szállítási idő.
Általában a délig beérkezett rendeléseket már másnapra tudjuk küldeni.
2. Van lehetőség személyes átvételre?
Igen, van lehetőség személyes átvételre is (ingyenes). A megrendelésedet hétfőtől- péntekig 8.30-tól 17.00 óráig átveheted Kunszentmárton, Hunyadi u. 8 szám alatt
3. Nem lett jó a ruha, tudok cserélni?
Igen, természetesen ki tudjuk cserélni a terméket. Erre az átvételtől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésre.
Ide kattintva minden információt megtalálsz <<<<<<
4. Visszaküldhetem a termék(ek)et?
Igen, minden termékünkre 14(naptári) napos visszavásárlási garanciát vállalunk.
Ide kattintva minden információt megtalálsz <<<<<<
5. Mennyibe kerül a szállítás?
Előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel 1490 Ft, utánvéttel 1790 Ft.
Ingyenes szállítást is biztosítunk 30000 Ft feletti vásárlás esetén.
Termékcsere 1990 Ft.
6. Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?
Az utánvétes rendeléseket 3 munkanapig tudjuk tartani. Ha ez így megfelel neked, akkor a megjegyzés rovatba írd bele, hogy melyik napra kéred a szállítást.
Ennél későbbi időpontra történő kiszállítást csak előre utalás esetén tudunk biztosítani.
7. Nem tudom a megadott időpontban átvenni a csomagom, mi a teendőm?
A kiszállítás napján kapott SMS- ben megtalálod a futár telefonszámát, vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess vele egy új időpontot.
8. Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?
Amennyiben nem veszed át a rendelésed, a továbbiakban nem fogunk utánvétes rendelést küldeni Neked! Kizárólag, csak bankártyás fizetés és előre utalás esetén fogjuk feladni a csomagod.
9. Nem tudok méretet választani, mit csináljak?
Termékeink nagy része méret nélküli, ezért nem kell méretet választani. A képek alatt minden esetben található egy mérettáblázat, ezt mindenképpen ellenőrizd le, mielőtt megrendeled a ruhát. Az első szám a ruha kiterített állapotában mért mérete, a második szám pedig az enyhén nyújtott állapotban mért méret.
10. Szeretnék még másik terméket is, de már elküldtem a rendelést, mit tehetek?
Vedd fel velünk a kapcsolatot munkaidőben a 06-70-539-13-09- es telefonszámon vagy írj e- mailt az info@divatshoppp.hu e-mail címre és ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak a csomagot, akkor bele tudjuk tenni a rendelésedbe a választott terméket.
11. Nem kaptam visszaigazoló e- mailt, mi lehet a gond?
Előfordulhat, hogy véletlenül elírtad az e- mail címed és ezért nem érkezhetett meg a visszaigazolás, de az is lehet, hogy nem érkezett meg hozzánk a rendelésed. Ha nem kaptál visszaigazolást, akkor vedd fel velünk minél gyorsabban a kapcsolatot, hogy meg tudjuk nézni, hogy mi lehet a probléma és tudjunk segíteni.
12. Meggondoltam magam, szeretném töröltetni a rendelést. Mit tehetek?
Kérünk, hogy időben jelezd ezt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy tudjuk törölni a rendelésed. Ha már a futárszolgálatnál van a csomagod, sajnos már nem tudjuk törölni. Ebben az esetben vedd át a csomagot és küldd vissza hozzánk (mellékelve egy bankszámlaszámot), ahová visszautalhatjuk a rendelés összegét.
13. Hibás terméket kaptam, mit tehetek?
Tájékoztatunk, hogy minden egyes ruhát átnézünk kiküldés előtt, amiről videó felvétel készül. Ennek ellenére természetesen előfordulhat, hogy valamilyen hiba elkerüli a figyelmünket.
Ha úgy látod, hogy hibás terméket kaptál, minél hamarabb keress bennünket elérhetőségünk egyikén. (Telefon, e-mail vagy messeger.)
Minden esetben képet kérünk a hibáról! Amikor megérkezik a fénykép, akkor visszanézük a csomagolásról történt felvételt és rövid határidőn belül válaszolunk. Ha valóban hibás terméket küldtük volna, biztosíthatunk, hogy számodra a legkedvezőbb megoldást kínáljuk Neked.
14. A mai napon megkaptam a számlát, viszont a rendelésem még meg sem érkezett és egyébként is én utánvéttel adtam le a rendelésem!
Miért van ez?
Kedves megrendelőnk!
Az elektronikus számlát már azon a napon kiállítjuk és kiküldjük Önnek, amikor a csomagját átadjuk a futárszolgálatnak. Ha Ön utánvéttel rendelt, természetesen fizetni csak a csomag kiszállításakor, átvételénél kell.
15. A futárszolgálattal kapcsolatban:
Szerződött partnerei vagyunk a GLS futárszolgálatnak. A GLS saját időbeosztás alapján dolgozik, amibe nekünk beleszólásunk sajnos nincs!
A különböző megjegyzéseket (például, hogy délutáni szállítást kérek, stb.) természetesen mi fel fogjuk tűntetni a megjegyzésben a csomagcímkén, de nem biztos, hogy ezt a GLS figyelembe fogja venni, ezért az a legjobb, ha szállítás reggelén kapott sms-ben lévő telefonszámot felhívja és jelzi a kérését a futárnak. Minden bizonnyal figyelembe veszi kérését és meg is próbálja teljesíteni.
16. Válaszaink az üzenetekre: Mindenkinek válaszolunk az általunk megadott elérhertőségeken (messenger, e-mail, stb) feltett kérdésekre és üzenetekre, de ezt csak kizárólag hétköznap tesszük, mivel a hétvégét mi is a családdal töltjük és egy kicsit nekünk is pihennünk kell! Megértéseteket köszönjük!
17. Hűségprogram: A regisztrált felhasználók hűségpontokat gyűjthetnek és ezeket a pontokat későbbi vásárláskor beválthatják. 1 gyűjtött pont 1 Ft-ot ér. A gyűjtött pontok kerekítve vannak, tehát nincs például fél pont. A szállítási díjak után nem jár pont és a szállítási díjhoz nem használható fel gyűjtött pont. A gyűjtött pontok kuponként használhatóak fel, így egyszerre más kuponnal nem kombinálható a pontok levásárlása. A vásárló az adott termék után járó hűségpontot a termék adatlapon tekintheti meg. A vásárláskor felhasználni kívánt pontok számát a vásárló szabadon megadhatja (nem kötelező az összes pontot felhasználnia). A rendelkezésre álló hűségpontokról a vásárló a belépést, bejelentkezést követően, a bejelentkezés doboz Hűségprogram menüpontjában tájékozódhat. (Lábléc)
18. GLS csomagpont, Csomagutomata: Utalás, bankkártyás fizetés.
Kedves megrendelőnk! Csomagpontra való rendelés esetén kérjük, hogy körültekintően járjon el a kiválasztott csomagpont címének kiválasztásánál. A hibásan kiválasztott, megadott csomagpontért webáruházunkat semmilyen anyagi felelőség nem terheli. A visszaigazoló e-mailben minden esetben ellenőrizze le, hogy valóban oda szeretné kérni a csomagot, amit a rendelésében kiválasztott. A csomagpontról sajnos nem lehetséges az átirányítás semmilyen másik címre. A tévesen megadott címek esetében a GLS hozzánk fogja visszahozni a megrendelését. Abban az esetben, ha már nem kérné az előre kifizetett rendelését, akkor a visszaszállítás költséget (1490 Ft) levonjuk a visszautalás árából. Újbóli küldés esetén Önnek 1490 Ft-ot el kell utalnia a számlánkra. Megértésüket köszönjük.
GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti Önt, amikor megérkezett a csomag a kiválasztott GLS CsomagPontba. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheti át a kapott csomagszámmal.
A GLS csomagautomatába feladott csomagot 1 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben választott automatába. Ezzel a szállítási lehetőséggel rendelését az Ön által választott GLS csomagautomatába szállítjuk, így Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné rendelését átvenni. Rendelését a csomag megérkezéséről szóló érkezését követően, az érintett bevásárlóközpont nyitva tartási idejében van lehetősége átvenni az automatából! A saját tároló nyitásához nincs másra szüksége, csak a megrendelés után kapott egyedi SMS nyitókódra. A GLS automatába érkezett csomag átvételére legfeljebb 3 nap áll rendelkezésre!
19. Harisnyák: Harisnyát kizárólag ki nem bontott csomagolásban van lehetősége visszaküldeni, illetve cserélni mivel ez higéniai termék! így biztosítva azt, hogy Önnek sem küldhessünk ki olyat, melyet más már felpróbált. A kibontott állapotban visszaküldött harisnyákat sem cserélni, sem annak árát visszautalni nem tudjuk! A termék továbbra is az Ön tulajdonát képezi, amit webáruházunk címén átvehet, vagy következő rendelésébe (kérjük, hogy jelezze, hogy tegyük bele a csomagba) beletesszünk és ezáltal visszakerül Önhöz.
AJÁNLOM!!!!!Szuper, megbizható minden szempontból.A termék cserénél még én nem találkoztam ennyire rugalmas céggel.Imádok itt vásárolni.Szuper term...
Jó minőségű, divatos ingtunikát kaptam. Gyors a szállítás és az ügyfélszolgálaton is segítőkészek.
Kíváló
Jó
Nagyon sok jó minden van. Ajánlom mindenkinek
Ajánlom! +++++
Nagyon meg vagyok elégedve,eddig még nem csalódtam.
Nagyon gyors a kiszállítás,csinos és jó minőségű ruhát kaptam! Köszönöm.
Több éve önöket választom, nagyon jó minőség, méret, árak, elégedett vásárló vagyok.
Nagyon szép, jó anyagú és kényelmesek a legginsek,amiket rendeltem.
És gyorsan is megkaptam
Csak ajánlani tudom bárkinek....
Nagyon szép ruhák, gyors kiszállítás, nagy előny, hogy a kiszállítás napját is irányítani lehet. Imádom, szuper megfizethető árak!
Divatos ruhák.